CRM w chmurze

CRM w chmurze to oprogramowanie udostępniane przez producenta poprzez sieć Internet. Firma chcąca korzystać, dzierżawi usługę na podstawie planu. Tego typu rozwiązanie jest niezwykle proste w uruchomieniu, a przede wszystkim nie wymaga instalacji tylko jest dostępne poprzez dowolną przeglądarkę internetową.

Wszelkie prace techniczne, udoskonalenia, aktualizacje, konserwacje i dbanie o bezpieczeństwo leżą po stronie producenta i zawierają się w planie. Firma korzystająca nie potrzebuje zlecać żadnych działań informatykowi.

CRM online, bo tak również można określić ten rodzaj systemów, jest dostępny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, bez potrzeby wykupywania drogich serwerów firmowych. Porównanie modelu SaaS (ang. Software as a Service), czyli oprogramowania jako usługi z klasycznym rozwiązaniem prezentuje poniższa tabela.

CRM w chmurze Klasyczny model
Koszty uruchomienia Brak Kilkadziesiąt tysięcy
Własne serwery Niewymagane Wymagane
Aktualizacje Dodawane na bieżąco Według umowy
Serwisowanie Zapewnia dostawca Na własną rękę
Kopie zapasowe Zapewnia dostawca Na własną rękę

Brak kosztów uruchomienia oraz niewymagane własne serwery pozwalają nawet najmniejszym firmą korzystać z rozwiązań, na które dotychczas nie było ich stać. Oprócz aspektu kosztowego chmura (ang. cloud computing) ma wiele innych zalet.

  • Oszczędność czasu – decydując się na rozwiązanie w chmurze, dostępne natychmiast, oszczędzasz czas poświęcony na wdrożenie klasycznego systemu.
  • Przyjazne plany – ustalasz plan rozliczeniowy dopasowany do potrzeb Twojej firmy. W każdej chwili możesz go zmienić zwiększając, bądź zmniejszając wykorzystywane zasoby.
  • Dostępność online – korzystasz z dowolnego miejsca na świecie, wystarczy urządzenie z przeglądarką i dostępem do Internetu.
  • Nieustanny rozwój – cieszysz się aktualizacjami i uczestniczysz w rozwoju oprogramowania. Twoje sugestie są zawsze mile widziane.
  • Wsparcie techniczne – nie martwisz się awariami. Wszystkie problemy rozwiązywane są przez wykwalifikowanych specjalistów.
  • Bezpieczeństwo – jest priorytetem w aplikacjach biznesowych. Jego zapewnienie to kluczowy aspekt rozwiązań online. Stały nadzór gwarantuje poufność danych.
  • Kopie zapasowe – wykonywane na bieżąco pozwalają odtworzyć dane nawet w przypadku ich przypadkowego usunięcia lub awarii.

Jeśli zależy Ci na rozwiązaniu dostępnym od ręki, które możesz za darmo i bez zobowiązań testować przez 30 dni to MultiCRM jest dla Ciebie. Przenieś się do chmury, a nigdy nie będziesz chciał wrócić do klasycznych systemów.

WYPRÓBUJ TERAZ