Funkcje i możliwości

Przekonaj się o wspaniałych możliwościach MultiCRM. Sprawdź listę funkcji, które usprawnią pracę firmy.

ORGANIZUJ KONTAKTY

Gromadź dane swoich klientów w jednym miejscu. Wszyscy pracownicy mogą posiadać dostęp do firmowej bazy, łatwo wymieniać informacje o kontrahentach.

ZLECAJ ZADANIA

Ustawiaj zadania dla siebie i swoich współpracowników. W prosty sposób deleguj obowiązki dotyczące klientów, sprzedaży, pilnuj terminów, monitoruj realizacje.

ZAPISUJ NOTATKI

Do wszystkich obiektów w systemie możesz dodawać notatki dostępne dla Ciebie i współpracowników. Dzięki temu nie umknie żadna informacja o kliencie.

ZARZĄDZAJ INTERESAMI

Nie pozwól, aby szansa zrealizowania transakcji umknęła. Doprowadzaj sprawy do końca, realizuje małe transakcje, wygrywaj duże zlecenia.

PRZECHOWUJ PLIKI

Wreszcie odnajdziesz się w gąszczu plików. Możesz przypisywać je do klientów, zadań czy sprzedaży a także przechowywać w specjalnym repozytorium firmowym.

PRACUJ GRUPOWO

System został zaprojektowany zgodnie z ideą pracy grupowej. Wspólne kontakty, zadania, interesy pozwolą budować zespół zorientowany na sukces.

IMPORTUJ I EKSPORTUJ

Synchronizuj, importuj i eksportuj dane z innych popularnych narzędzi. Masowa migracja nie stanowi żadnego problemu.

PRZEGLĄDAJ HISTORIĘ

Powrót do starych spraw nie stanowi żadnego problemu. Wystarczy odnaleźć klienta, zadania czy sprzedaż a informacje są na wyciągnięcie ręki.

POTRZEBUJESZ NIETYPOWEJ FUNKCJONALNOŚCI?

Daj znać, stworzymy ją dla Ciebie!


WYPRÓBUJ TERAZ