Informacje o CRM

CRM (ang. Customer Relationship Management) można określić mianem filozofii zarządzania relacjami z klientami. Każde nowoczesne przedsiębiorstwo, chcące poprawnie funkcjonować potrzebuje procedur i sprawnych narzędzi we współpracy z klientem, bez względu na to, czy jest on potencjalny czy pozyskany. Celem CRM jest również budowanie lojalności i doskonalenie obsługi klientów, a także zachowanie standardów wraz ze zmniejszenie rozbieżności pomiędzy powtarzalnymi działaniami firmy.

Pojęcie CRM funkcjonuje również w kontekście systemów informatycznych. Mówi się wtedy o systemach klasy CRM, takim właśnie jest MultiCRM. Oprogramowanie pozwala w sposób uporządkowany budować szczegółową bazę klientów, a także wspiera handlowców w kontaktach z nimi. Wykorzystywanie danych o preferencjach kontrahentów, indywidualnych wymaganiach wpływa na wzrost sprzedaży oraz ich zadowolenie i powracalność. CRM koordynuje działania i jest atrybutem nowoczesnego podejścia do zarządzania.

Systemy CRM posiadają zaimplementowane specjalne moduły pozwalające w prosty sposób realizować wyżej opisane procesy. Przeczytaj o funkcjach i możliwościach MultiCRM lub testuj za darmo przez 30 dni.

WYPRÓBUJ TERAZ